Jablko Levně | לקנות אייפון בפראג בזול

כידוע, כאשר טסים לחוץ לארץ, מהר נרצה למצות את היעד הכי טוב שיש ומכל הבחינות. מיד עם הנחיתה רצוי להינות מכל מה שיש למקום להציע בעבורינו, הן מבחינה אדריכלית או היסטורית והן באשר לאוכל, אטרקציות בילויים ושופינג.

הבירה הצ'כית עצמה כוללת בעבורכם את החבילה המלאה, היא עתירה במונומנטים רבי פאר, סמטאותיה קורנות רומנטיקה וציוריות, הכיכרות שלה מוצפות באמני רחוב חמודים ובין קציה האחד לשני תמצאו שפע של קניונים מומלצים, מסעדות ערבות לחך, ברים שוקקי חיים ומלונות מיוחדים.

צ'כיה בנוסף בטוחה, נקייה, קלה להתניידות וידידותית לקהל ישראלי ויהודי, לצעירים ולמבגורים כאחד.

עיר של חוויות, כיף וקניות

בילוי במטרופולין הצ'כית כרוך בראש ובראשונה בביקור במוקדי המשיכה המרכזיים, בהם הכיכר העתיקה עם השעון האסטרונומי, כיכר ואצלב, גשר קארל, הרובע היהודי ובוודאי המצודה עם קתדרלת ויטוס הקדוש. לאחר שרגלכם תדרוך באתרים הללו, יהיה ניתן לאמר שראיתם את החשוב מכל במישור התיירותי, אולם כדאי ואף חובה, כיאה לכל חופשה, לערוך קצת קניות ולא לפסוח על קולינריה והתבליינות.

כשזה נוגע לאוכל, הרי שהתשובה כמעט תמיד ברורה ושקופה, מומלץ לנסות לפחות פעם אחת מזון מקומי ובשאר הימים להתנסות במטבחים אחרים. לכן, הרבה תיירים יפנו תחילה לעסק שמתמחה במטבח הצ'כי, כגון קולקובנה. את הארוחות האחרות שלהם הם יגוונו למשל עם מזונות אסייתיים, איטלקיים או צרפתיים.

אותו הדבר חל גם על חיי הלילה של העיר. מבוגרים המגיעים העירה, יודעים לרוב כבר מבעוד מועד שהכתובת עבורם בשעות הקטנות הם מועדון הדופלקס המפואר, הבר הקובני העליז או ג'יימס דין המגניב באזור העתיק.

כשהזמן מופנה לביזבוזים והתחדשות במשהו, בדרך כלל קניון פלדיום וחודוב, פרימרק וזארה הם השמות הגדולים שיצוצו בענייני הלבשה, הנעלה וקוסמטיקה. בעיר יש אינספור מתחמי קניות ושופינג בכמה וכמה קטגוריות, זה כולל גם שדרות יוקרה ואאוטלטים, מתוכם ראוי שנזכיר את רחוב פריז ואאוטלט פאשן ארנה. גודל ההזדמנויות לקניית בגדים, צעצועים ופרודוקטים של טיפוח או פארם הוא כזה ענק, עד שהדעות בקרב קהילת המטיילים נעשו חלוקות בצורה חסרת פרופורציות. אמנם מנגד, הבעיה הרצינית מכל, שרבים לא מוצאים לה בכלל שום מענה, היא רכישת מוצרי אלקטרוניקה מוזלים. המון אנשים תוהים לדוגמה היכן לקנות אייפון בפראג בזול, אך אינם מודעים לאופציות הקיימות, מה שמוביל אותם לרדת מהרעיון, וזה חבל.

קיימות כאן אפשרויות רבות לרכישה זולה של מכשירים ניידים מסוג אייפונים, אבל גם מוצרי חשמל נוספים מבית אפל, בהם אייפד, מק, וואטץ' ועוד. האפשרות שאנחנו חושבים שאתם צריכים להכיר היא החנות "יאבלקו לבנייה".

חנות האייפונים הטובה ביותר לכיס שלכם

"יאבלקו לבנייה" או בתרגום לעברית – תפוח בזול, הוא הפיתרון המושלם לכל מי שחפץ לרכוש אייפון ומוצרים מבית אפל בעלויות שלא יקרעו לכם את הכיס.

ברגע הראשון שתיכנסו לחנות, ישר תבחינו שמדובר לא פחות מגן עדן טכנולוגי אחד גדול.

הקסם של המקום מתחיל כבר בפרטים הקטנים ביותר, כמו העיצוב המטריף של הסניף, האווירה החברותית בתוכו, הניקיון והסדר, וזה ממשיך עד לפרטים הבולטים והגדולים, ביניהם המבחר האסטרונומי שיעמוד לשרותכם, השירות המהיר והידידותי, ההשתדלות של המוכרים לסייע לכם במציאת המכשיר המומלץ ביותר לדרישות שלכם, ועד לאריזה המעוצבת והעטיפה החכמה לקנייתכם.

הקונספט של החנות דוגל במכירת פריטים משומשים של מותג התפוח הנגוס במצב של כמו חדש. כל מכשיר שתראו על מדפי החנות נבחן ונבדק אינספור פעמים מכל זווית ובכל אספקט שלבסוף תוצאותיו מסוכמות בפרופיל שלו. כל איפון, אייפד או פריט אחר בחנות מגיע עם תיאור מעמיק ואיכותי שיתן לכם עליו תמונת מבט מלאה אודות מצבו. יאבלקו לבנייה דוגלת בשקיפות מוחלטת, וזה גם הקלף המנצח שלה. זהו גם סוד ההצלחה של החנות והסיבה שהיא הצליחה לספק למעלה מ-6000 לקוחות מרוצים.

המלאי שנמכר בחנות הינו מקורי של אפל ללא יוצא מן הכלל. אין מדובר חלילה בזיופים אלא הכל אמיתי ואוריגינלי עם חותמת. הסחורה עומדת בכל התקנים האפשריים והמכשירים נמצאים במצבים מעולים ממש כאילו היו חדשים. החנות כל כך מאמינה במכשירים שהיא מוכרת לציבור, שהיא אפילו מספקת אחריות חינם לתקופה ממושכת יחד עם כל קנייה.

מעתה אין זו יותר בעיה לקנות אייפון בפראג בזול כשיש את "יאבלקו לבנייה". כל לקוח עוזב את החנות עם חיוך מקצה לקצה, בלי קרע בארנק וכשבידו מכשיר דנדש.

מגוון רחב ובלתי יאמן

בחנות צפוי לכם מגוון רחב ובלעדי של דגמי אייפון רבים לצד טאבלטים ומחשבים מקוריים של אפל. ביאבלקו לבנייה ממתינה ללקוח קשת רחבה של מכשירי אפל אמיתיים באיכות שהיא כמעט כמו חדשה וכזו שעונה לתקן הנדרש. בחנות מחכה לכם הכל מהכל, החל מאייפון 13, דרך אייפד מיני ומקבוק אייר, ועד לאייפונים מהדור העכשווי של סדרת 16 והשעון אפל וואטץ' אולטרה 49 מ"מ. את כל אלה משלימים בנוסף אביזרים נלווים וחיוניים בתוצרת מקורית ובעלות נמוכה. האקססוריז הזול של החנות טומן בחובו בין השאר גם אוזניות אלחוטיות, מגני מסך, מדבקות לזכוכית, כבלים, אייר טאג, מטענים, ומה לא.

אותנטיות והגינות

עמוד התווך של החנות הוא להיות שקוף והכי ברור שיש לגבי טיבה של הסחורה ואיכותה. היו בטוחים שכל מוצר ומוצר שיאבלקו לבנייה מוכר עבר סדרה של ניסויים, בחינות מעבדה ובדיקה מעמיקה שתוצאותיה מעודכנות בעזרת סיקור פרופיל מלא של המכשיר. על סמך הממצאים, המוצר ידורג לפי שלוש קטגוריות, איי, בי וסי. ככל שמצבו טוב יותר, ככה גם הציון שלו יותר גבוה. החנות לא תסתיר מכם שום מידע או תקלה במוצר וטרם הקנייה תקבלו הזדמנות לבדוק את הנייד או הטאבלט כאוות נפשכם. הפרופיל כולל גם את רמת חיי הסוללה, חותמת רשמית שמאשרת שהמכשיר מקורי וכמובן אחריות מלאה למספר רב של חודשים.

איי:  אייפון תחת הקטגוריה איי מעיד על מכשיר משומש במצב מצוין כמו חדש ללא שריטות על המסך. גוף המכשיר יהיה תקין ובלי פגם כלשהו. למכשיר שום סימן או כמעט שום סימנים שמעידים שהיה בעבר בשימוש. האייפון יגיע עם חותמת של מקוריות ואחריות ל6 ועד 12 חודש בהתאם לדגם. המכשיר פונקציונלי ב-100 אחוזים.

איי מינוס: קטגוריית איי מינוס נועדה לציין שהמכשיר היה בשימוש, ברם מצבו כמעט כאילו היה חדש. על המסך אין חריטות ולרוב אין שריטות בולטות כלשהן, גוף המכשיר תקין, סימנים מינימלים לזה שמישהו השתמש בו פעם. המכשיר כולל חותמת של מקוריות ואחריות ל6 או עד 12 חודשים (תלוי דגם). הפונקציונליות של האייפון מלאה ב-100%.

איי/בי: מכשיר יד שנייה, על המסך יתכנו שריטות קטנטנות שלא ניכרות לעין, הגוף תקין, ייתכנו סימנים בינוניים שהיה כבר בשימוש בעבר, 100% שמיש. מגיע עם חותמת מקורית ואחריות ל6-12 חודשים.

בי: מכשיר משומש עם אפשרות לשריטה או מספר שריטות בינוניות על גבי המסך, גוף המכשיר במצב טוב, יתכן שלגב האיפון או בצדדים יהיו סימנים קטנים. המכשיר שמיש לגמרי במאת האחוזים ותקבלו עבורו אחריות ל6 או 12 חודשים יחד עם חותמת של מקוריות המוצר.

סי: מכשיר משומש עם אפשרות של שריטות בגודל בינוני על המסך, גוף תקין, יתכנו סימני שימוש בצדדים ובגב האיפון. האייפון פונקציונלי ב-100%. המכשיר מגיע עם אחריות ל6-12 חודש, כמו גם חותמת שהמוצר מקורי.

יחס לבבי ומקצועי

חווית הרכישה ביאבלקו לבנייה היא הנאה שאין לה תחליף. ברגע הראשון שיגיע תורכם, אנשי הצוות המקצועים והאדיבים יתפנו לסייע לכם כמה שרק נדרש. המוכר ישמח לעזור לכם בבחירת הדגם שיענה הכי טוב לצרכים שלכם ובהתאם לתקציב שאתם מוכנים לשלם. השירות ינתן באנגלית ויתנהל בסבלנות רבה שמטרתה למצוא את המענה המשתלם ביותר בשבילך. המוכרים יוכלו לעבור איתכם תחילה על כמה דגמים שונים ויציינו לכם את היתרונות של כל אחד מהם. לאחר שיבחר הדגם שאכן תואם את התנאים שלכם, יגיע השלב שבו יוגשו לפניכם מספר מכשירים, אותם תוכלו לבחון מקרוב במו ידיכם ומתוכם לבחור את זה שהכי מצא חן בעינייכם. אם תבחרו להוסיף למכשיר מגן או מדבקה, נותני השירות בחנות ישמחו להתקינם עבורכם.

להתפנק בזיל הזול

מחירי האייפונים ומכשירי האפל בחנות הם מהזולים ביותר שאי פעם תמצאו בפראג. המחירים באופן וודאי יהיו זולים יותר בהשוואה לארץ. גודל הפערים יהיה בעשרות אחוזים, אם לא מעבר. פרט לעלויות הכיפיות, היתרון המוחלט של החנות הוא שהמוצרים אמיתיים, יש סביבם שקיפות רצינית, מצבם תקין לגמרי והם יחזיקו לכם לעוד תקופה ארוכה. ביחס לבזאר טלאפונים רגיל, ביאבלקו לבנייה יש לכם אחריות על המכשיר וערבות רשמית שהמוצר שקניתם מקורי והפרופיל שלו עם כל פרטיו מדויקים לחלוטין. תוסיפו לזה את יחסו האדיב של צוות החנות ואת הוויבים הנעימים בתוכה שיזכירו לכם איך שירות לקוחות אמור להיראות.

להיפרד מהישן ולעבור לחדש

מחזיקים במוצר אפל ישן כלשהו וחושבים שהגיע העת להחליפו? עשו זאת בפראג כמו גדולים. ביאבלקו לבנייה ישמחו לקנות מכם מוצרים ישנים של אפל. אם יש לכם אייפון, אייפד, מקבוק או שעונים חכמים שתרצו למכור, קחו אותם איתכם לחנות ובתמורה תקבלו סכום הגיוני והוגן. החנות תיקח את מוצרכם לבדיקה על המקום, תבחן אותו ותתן לכם הצעת מחיר הכי משתלמת שיש. על המכירה תקבלו בנוסף גם הטבה פצצתית בסך 1000 קורונות צ'כיות לקניית דגם חדש.

מיקום, דרכי הגעה ושעות פתיחה

לקנות אייפון בפראג בזול מעולם לא היה קל ונגיש יותר. הודות ליאבלקו לבנייה ולמיקומה המנצח בלב העיר, יכול כל תייר להתפנק מעכשיו בדגמי אייפונים חדשים בלי לפחד שמא ישבור את הכיסים.

החנות יושבת ברחוב וודיצ'קובה בצמוד לשדרת ואצלב. הכתובת המלאה הינה: Vodičkova 10, Praha 1

אפשרי להגיע לפה בהליכה רגלית של 5 דקות מפרימרק, 10 דקות ממגדל אבק השריפה או 15 דקות מכיכר השעון.

תחנת הטראם הסמוכה ביותר לחנות נקראת " Vodičkova " ועוצרים בה הקווים 3,5,6,9,14.

שעות פעילות: יאבלקו לבנייה פתוחה בכל ימות השבוע למעט ימי ראשון. בימים ב'-ו' פתוח בין 11 ל 19, בשבת מ-11 ועד 16.

אתר אינטרנט רשמי

פרט אחרון חשוב

שימו לב כי בגלל שהחנות פועלת במתכונת של בזאר איכותי לאייפונים, אז מחירי המכשירים המשומשים הם ללא מע"מ. מכיוון שכך, לא יהיה ניתן להזדכות בהחזר מס, כלומר לא תוכלו לבקש טקס פרי על הקנייה של האייפון.

רוצה עוד? קרא בהרחבה על אפל בפראג