חיי לילה ומועדונים למבוגרים בפראג

מועדוני חשפנות מהווים מקומות בלתי נפרדים מחיי הלילה ותיירות השעשועים למבוגרים בפראג. מטיילים ותיירים רבים אשר מגיעים העירה מדי שנה נוהגים לפקוד ולבקר בשלל המועדונים והאתרים הללו בשביל להשביע את תאוותם ואין מה להתבייש בכך. פראג הינה אחת מהערים הפפלוריות במרכז אירופה המיועדות למבוגרים וצעירים כאחד ומהווה יעד אידאלי נוח במרחק טיסה קצר מישראל בכדי לשלב בו חיי יום ולילה בדרך מצוינת. בפראג קיימים מועדוני חשפנות רבים שחלקם מפוזרים במרכז העיר פראג1 וחלקם מחוץ ללב העיר במרחק נסיעה של כרבע שעה בלבד בתחבורה הציבורית של העיר. רוב מועדוני החשפנות בפראג פועלים בעיקר בשעות הערב ועד שעות הבוקר המאוחרות אף על פי שאין זה כלל וחלקם אף פועלים כבר החל משעות הצהריים. ברוב המקומות מהסוג הזה נגבת עלות כניסה מסוימת ללא קשר לעלויות נוספות כמו שירותים שתרכשו במידה ותעוניינו או משקאות קלים או אלכוהולים שניתנים להזמין בברים אשר לרוב פועלים במקומות הללו. במבחר מועדוני החשפנות הקיימים בפראג לא תודהמו לגלות שמחירי השתייה הינם לרוב זהים היות והם מהווים דרך טובה לגלגל כסף עבור הבעלים אך בהחלט ישנם הבדלים במחירי השירות ועלויות הכניסה בין המקומות וזאת בהתאם למיקום של המקום הספציפי. לרוב אתרים שפועלים במרכז הינם יקרים יותר יחסית למקומות מחוץ לו ויש לקחת זאת בחשבון, אך אין זה מעיד על איכות השירות. החל משעות הערב המוקדמות כמעט בטוח שתפגשו במרכז העיר כדוגמת כיכר ואצלאב והעיר העתיקה שלל נציגים של אותם עסקים שינסו לפתות אתכם לבקר באותם אתרי בילוי.

במיוחד בכדי שיהיה לכם סדר ותהיו מוכנים מראש למה שמצפה לכם בפראג בלי שתתנו למישהו לבלבל אתכם, הכנו את מאמר זה שמטרתו היא לסקור את שלל מועדוני החשפנות בפראג ולפרט כאן אודות התנהלותם, מחירהם, טיפים, ממה כדי להיזהר ובכלל מה מצפה לכם בחדרים הכי אינטימים בעיר!

Neon Club

נאון הוא אחד ממועדוני החשפנות המובילים בפראג. הקלאב נחשב לסופר משתלם, ולכך יש שורה אדירה של סיבות. ראשית לכל, המועדון יושב צמוד לכיכר ואצלב, מה שיאפשר לכם גישה מהירה ורגלית אליו, ללא צורך אפילו בשירות מוניות. הכניסה למקום היא בחינם לגמרי, וזה אומר שתוכלו להיכנס ולצאת כמה שרק תרצו בלי הגבלה כלל, להבדיל מעסקים אחרים שגובים תשלום בשביל להיכנס. המתחם מחולק לשלוש קומות מפוארות המוצפות באורות מעומעמים שיתנו לכם תחושת מרגוע ופינוק של הלייף. במפלס המרכזי ישנו בר משקאות יוקרתי עם רחבת ריקודים ציבעונית שנערכים בה מדי לילה מופעי עירום חיים ישירות מול העיינים שלכם. מחירי האלכוהול אצל נאון הם מהזולים ביותר, וזאת למרות שהדרינקים שייכים למותגים הטובים ביותר. בדומה לעלויות השתייה, כך גם מחירי הריקוד הפרטיים משתלמים במיוחד. כאן תוכלו להינות מקשת רחבה של מופעים פרטיים של בנות יפהפיות. במועדון אתם תמצאו לא פחות מ-30 בחורות מהממות מדי לילה, והן ידאגו לכם לשואו מהפנט מאחורי דלתיים סגורות. בנאון יש עשרות חדרים בנושאים שונים, המציעים חוויות סוערות שאתם מוכרחים לנסות. כל חדר מצויד במקלחת, ספה, מיטה ובמראות עם תאורה מעומעמת. חלק מהסוויטות מאובזרות גם בג'קוזי או בציוד מתאים לכל מיני שעשועים, כגון משחקי בי-די-אס-אם וכדומה. הרקדניות ברובן צ'כיות, אך אל דאגה, כי המבחר כולל גם אמניות מיעדים נוספים בגלובוס שבוודאות יספקו את אלה שמחפשים טעמים אקזוטיים. המועדון מומלץ לבודדים, לחבורות קטנות, וגם לגדולות. אפשר לערוך בו מסיבות רווקים, והוא טומן בחובו כיף חסר מעצורים לכל מי שמחפש להירגע קצת מחיי היומיום הלחוצים.

בהצגת הקופון המיוחד אתם תהיו זכאים לשוט חינמי של אלכוהול על חשבון הבית לאחר הזמנת ריקוד פרטי.

נאון פתוח מדי יום ביומו בין 12 בצהריים ל 5 לפנות בוקר.

בין 12 בצהריים ל 8 בערב מתקיימות שעות שמחות שבמסגרתן המחירים שגם ככה נמוכים – הופכים לנמוכים עוד יותר, ומחירי הריקודים נהיים נוחים לכיס בצורה אנורמלית.

ריקודים פרטיים מתחילים החל מ– 1800 קורונות לחצי שעה

קרא בהרחבה בעברית על נאון קלאב פראג

כתובת: Balbínova 23, 120 00 Vinohrady

דרלינג קברט

מדובר בבית בושת ומעודון חשפנות הממוקם ברכז העיר פראג1 סמוך לראש כיכר וואצלאב ליד הפסל המפורסם ברחוב Ve Smečkách. הרחוב בשעות הערב זוהר מהאורות שמקרין המקום לכל עבר ומפתה את עוברי האורח לבוא אליו. ישר בכניסה למקום תראו שומר שגובה עלות כניסה בסך 300 קרונות (50 שח). לרוב השומרים הינם נחמדים אך חלקם גדולי מימד אך אין ממה לחשוש. אם באתם להינות ולא לחולל בעיות או ויכוחים, היו בטוחים שאתם תהנו. בדרלינג קברט נשמעת מוזיקת רקע לועזית כמו במועדון רגיל, לאורך המקום מקומות ישיבה ובר. במקום בקומת הקרקע קיים בר ורחבה שבה מתקיימים מופעי חשפנות וריקודים אקזוטיים. לא משנה היכן תתישבו, המלצרית או המארחת תגיע אלייכם ותדרשו להזמין משהו לשתות כי כך מכסה המקום הרבה מן העלויות. במידה ולא תזמינו דבר, תצפו לתשובה שלילית כמו "אין דבר כזה לשבת כאן ולא לשתות, אתם חייבים לשתות". אתם תהיו חייבים להזמין לפחות משקה אחד. במהלך הישיבה אתם תשימו לב שבנות חתיכות בלבוש חושפני ומינימלי יגשו אלייכם וינסו ליצור עמכם קשר ומגע על מנת שתזמינו ריקוד אקזוטי פרטי. חשוב שתדעו שרוב הבנות עושות סלקציה ואיננן מוכנות "לשכב בתשלום" ישירות עם כל אחד אלא אם אתם מוצאים חן בעינייהן ולכן הקשר הראשוני מהווה עבורן ניסיון ורושם ראשוני וזה אחד מהמינוסים הגדולים של דארלינג קברט. במידה והבחורה תאהב אתכם, היא לרוב תציע לכם לעלות עימה למעלה לאחר החדרים בקומות העליונות. המחיר שיגבה הוא כ- 3000 קרונות צ'כיות (600 שקל) עבור חצי שעה. במידה אבל ואתם תהיו "זרירים מן הרגיל" זמנכם ייגמר ותוכלו לחזור לשבת בבר למטה. החדרים בדרלינג קברט כוללים מיטה זוגית+מקלחת, אתם תדרשו להתקלח טרם האקט. במרבית המקרים חובה גם להלביש אמצעי מניעה (קונדום) שהבחורה תיתן לכם. לרוב הבחורה תהיה נחמדה ותשמח להגשים את משאלותיכם הקמוסות. תוכלו להזמין גם שני בחורות ( כמובן בתשלום נוסף) ולממש פנטזיות שרק אתם חולמים עליהם. לפני האקט ינתן קונדום והשימוש בו הוא חובה.

סיכום:
עלות כניסה: 300 קרונות (60שקל)
מיקום: מרכז העיר – פראג1
שתייה: דיי יקר, חובה לקנות, 120 קרונות עבור בירה (24 שקל)

שעות פתיחה: יום א' ד' ה' 12:00 – 05:00, יום ב' וג' 20:00 – 05:00, ימים ו' וז' 12:00 – 06:00.

דרכי הגעה: סמוך לשדרת וואצלאב – מטרו (רכבת תחתית) A ירוק ו C אדום תחנה Muzeum או B צהוב תחנה Můstek, טראם (רכבת עלית חשמלית) קו 9,3,14,24 תחנה Václavská náměstí

אתר רשמי: http://www.kabaret.cz/en

Darling Cabaret Prague Promo 2012 from Darling Cabaret Prague on Vimeo.

***
שואו פארק

שואו פארק הינו מועדון חשפנות ובית בושת הממוקם במתחם השוק של פראג 7 באזור הקדמי בצד ימין. כשתגיעו למקום תראו שתי כניסות, כניסה אחת ימנית ואחת שמאלית. הכניסה השמאלית תוביל אתכם למועדון החשפנות לעומת הימנית שתיקח אתכם ישירות למקום בו כל "האקשן מתחולל". הגישה של שואו פארק ללקוחות הינה טובה בהרבה משאר מועדוני החשפנות בעיר היות ולא תראו בכניסה שומרי ראש גדולים או אנשים גדולי מימד. ישירות כשתיכנסו ותעלו למעלה עם המדרגות תראו קופה בה תדרשו לקנות כרטיס כניסה בסך 100 קרונות בלבד (20 שקל), המוכר/ת בקופה נחמדים וישמחו לענות ולעזור לכם במקרה שיש לכם כל שאלה שתרצו לקבל עליה תשובה – קבוצות יותר גדולות מקבלות הנחות עבור כניסה למקום. חשוב לציין שמועדון החשפנות ובית הבושת מחוברים יחדיו דרך מעבר ובאפשרותכם לבקר בשני המקומות ולצפות במתרחש. עם כניסתכם לבית הבושת מצד ימין תראו רחבה גדולה מוארת עם מקומות ישיבה ובר באמצע. מחירי המשקאות הינם זולים מעט מהמחירים של המועדונים במרכז, עלות כוס בירה או כל משקה אחר היא כ-75 – 150 קרונות צ'כיות (10-25 שקל). להבדיל מדרלינג קברט אינכם חייבים לקנות שתייה והמלצרית תענה לכם עדין בחיוך, בחיוב וללא כל בעיה. באולם הרחב גם פינת חשפנות ופינת קזינו קטנה. ממש בכניסה למקום תוכלו להבחין בשני מסכי מחשב בהם תוכלו לצפות בשלל הבחורות הנמצאות במקום ובאיזה חדר הן יושבות. אם תמשיכו ישר עם כיוון האולם אתם תגיעו סוף סוף ל"מקום". חמישים חדרים עם בנות יפות ממוצא צ'כי, רומני ומשלל מקומות אחרים בעולם שמחכות רק לכם. החדרים ממוקמים בצורת סיבוב כך שתוכלו לעבור בין כולם ולבחור את האחת שאתם חושקים בה. לרוב הבחורות עומדות בכניסה לחדר שלהן או שוכבות בתוכו בצורה מגרה שתגנוב את צומת לבכם. הבחורות נחמדות ומחירהן שווה אצל כולן. התעריף הוא 1500 קרונות צ'כיות עבור 20 דקות או 1800 קרונות עבור חצי שעה. להבדיל מדרלינג קברט הבנות איננן עושות סלקציה ומקבלות בסבר פנים יפות כל אחד. בחלק מן החדרים נמצאות גם שתי בנות (העלות היא אבל כמובן כפולה). בכל חדר מיטה + דוש שתדרשו לקחת לפני האקט. החדרים הינם נקיים ותקבלו מגבות. לאחר כל אקט מגיעה מנקה ש"עוברת" על החדר ומכינה אותו ללקוח הבא. בדומה אבל לדרלינג קברט, במידה וגם תהיו זרירים מדי, זמנכם ייגמר ותאלצו לעזוב. רק במידה ותזמינו לפחות שעה, תוכלו לעשות הפסקת מסאז' ולחזור לסיבוב שני. בדרך כלל ינתן קונדום אך עבור תוספת תשלום ניתן גם לבצע את האקט ללא אמצעי מניעה על אחריותכם בלבד.

קרא בהרחבה על כל הסודות של >> שואופארק מרקט פראג

סיכום:
עלות כניסה: 100 קרונות (14שקל)
מיקום: פראג7 – מתחם השוק7
שתייה: יותר זול מהמרכז, אין חובה לקנות, 75 קרונות עבור בירה (10 שקל)

שעות פתיחה: כל השבוע 12:00 ועד 06:00 בבוקר

דרכי הגעה: ממוקם בתוך מתחם השוק של פראג (Pražská tržnice) בפראג7. תקחו מטרו (רכבת תחתית) C אדום תחנה Vltavská ומשם ברגל או קחו טראם (רכבת חשמלית עלית) קו 14 ,3 תחנה Pražská tržnice

אתר רשמי: http://en.showpark.info/introduction.htm

***
הוט פפרס

הוט פפרס הינו מועדון חשפנות הממוקם במרכז כיכר וואצלאב בפראג1. הכניסה למקום הינה בחינם ולא בעלות תשלום. כשתכנסו למקום תראו חשפנית רוקדת ומשם המשיכו לרדת עם כיוון המדרגות למטה. כשתגיעו למטה דרך המדרגות המוארות באור חלש, אתם תעברו בדיקה בטחונית קלה רק בכדי לוודא שאין לכם חפץ חד או מסוכן. באפשרותכם בצד שמאל לשמור את חפציכם או לא, איך שתחליטו. ישר כשתיכנסו לבפנים תראו אולם גדול ומאיר שלרוב הומה באנשים ובבחורות בלבוש חושפני. במרכז האולם במת ריקודים גדולה שנערכים בה מופעים אקזוטיים ללא הפסקה. כשתתישבו באחד מהכורסאות הנוחות במקום תיגש אלייכם מלצרית ותכפה עלייכם לקנות שתייה אחרת לא תוכלו לשבת במקום ותאלצו לעזוב – זכרו, כך המקום מחליף את עלות הכניסה שלא נגבת ממכם. כוס בירה עולה 100 קרונות (20 שקל). במהלך הערב יפנו אלייכם בנות יפיפיהות שינסו לפתות ולקחת אתכם לריקוד פרטי בחדרים שמאחור. זכותכם המלאה לסרב או לדחות ליותר מאחר אך אל תחשבו שכאן ניצלתן, הן ימשיכו וימשיכו לבוא אלייכם. במידה ותעוניינו בריקוד, הבחורה תחזיק את ידכם ותוביל אתכם סמוך לבר בסוף האולם, שם תחכו עד שיתפנה עבורכם חדר בו הריקוד יתבצע. מאחורי זמן ההמתנה עומדת טקטיקה חכמה בכדי להוציא ממכם עוד כסף. לרוב הבחורה תשאל אם תרצו להזמין עבורה שתייה שבדרך כלל מחיריה מופקעים (מאות ועד אלפי קרונות) אך אל תתפתו ופשוט תגידו שאין לכם כסף נוסף או שפשוט אינכם מעוניינים – אל דאגה, הבחורה עדין תנהל עימכם שיחה בה היא תסתקרן אודות מוצאכם, תחביבכם וכדומה עד שיתפנה עבורכם חדר. ברגע שחדר יתפנה הבחורה תוביל אתכם אליו. החדרים סגורים מכל הצדדים חוץ מצד הכניסה שעוטף וילון דק. אתם תדרשו לשכב עם ראשכם על כרית והריקוד מיד יתחיל. במהלך הריקוד הבחורה תתשפט לגמרי בהדרגה. אורך הריקוד הוא כ-6 דקות ועלותו היא 1000 קרונות (140 שקל) במידה ותעוניינו לגעת בבחורה בגופה (מותר פלג גוף עליון ואחורי בלבד) תדרשו להוסיף 500 קרונות .

סיכום:
עלות כניסה: אין
מיקום: פראג1 – כיכר וואצלאב
שתייה: חובה לקנות, כוס בירה ב-100 קרונות (20 שקל)
שפות: אנגלית, רוסית

שעות פתיחה: כל השבוע 20:00–06:00

דרכי הגעה: בשדרת וואצלאב – מטרו (רכבת תחתית) A ירוק ו C אדום תחנה Muzeum או B צהוב תחנה Můstek, טראם (רכבת עלית חשמלית) קו 9,3,14,24 תחנה Václavská náměstí

אתר רשמי: http://www.hotpeppers.cz/?sec=&l=en

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *